29 Mart 2015 Pazar

Çadır Tatilinde Yanımıza Ne Alalım?

 Çok fazla kıyafet almayın! Ben o hatayı yaptım. Nedense kendime engel olamıyorum, ancak sadece yük oluyor. Dört gün boyunca sadece bir kez üzerimi değiştirdim sanırım:) 




Normalde bir tatile giderken alınacakların yanında, biz yanımıza ne aldık?

* Çadır,
* Şişme yatak (çabucak şişiriliyor, üşenmessiniz)
* Ayak pompası,
* İki adet katlanır sandalye,
* Beş adet reşo yakıtı (Çok verimli değil, biz pişman olduk) Bunun yerine tüm kamplarda elektrik bulunabildiğinden tekli elektrikli ocak daha uygun olacaktır.
* Emaye ufak tencere, (Çabuk ısındığı için ideal)
* Hafif plastik bardak, kaşık, çatal, tabak set (Piknik için satılanlar ideal)
* Güneşle sarj edilebilir lamba, (Gittiğiniz her kamping'te elektrik olmayabiliyor)
* Oto buzluk,
* İlk yardım kiti (Lazım olmayacağını umarım)
* Çakı, çakmak
* Sivri sinek spreyi (Keneler için etkili olanlar da var, ben arılar için olmasını tercih ederdim:))
* Güneşin altında uzun yürüyüşler yapmak zorunda olacağımızı bildiğimizden büyük hasır şapka, ince ama kolları kapatan bir üst giysisi, güneş kremi ve gözlüğü,
* Spor ayakkabı (Hava alan ve dayanıklı bir model tercih edin)
* Termos,
* Sırt çantası,
* Kilitli poşetler,
* Büyük boy çöp poşeti,
* Islak - kuru mendil,
* Bulaşık sabunu ve süngeri,
* Tarak,
* Diş fırçası ve macunu,
* Havlu,
* Dikiş seti,
* Yiyecek (bol bol atıştırmalık, makarna ve hazır çorba, kahve gibi kuru ve çabuk pişecek gıdalar)
* Sürekli hava değişikliği ve kuru gıdaların vereceği rahatsızlık sebebiyle bağırsak düzensizliği yaşanabilir bununla ilgili ilaçlar ve ağrı kesici 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder