29 Mart 2015 Pazar

Akdeniz'den Ege'ye

 2014 yazının mükemmel geçeceğini, baharda arabayla İstanbul'a giderken; 2 leyleği havada gördüğümüzde anlamıştık. Elbette bana uzun süredir ızdırap veren iş yerinden kurtulma planlarım tam olarak Haziran ayına denk geliyordu ve 6 yıl süren işkence dolu günleri tam anlamıyla kafamdan atabilmek için iyi bir tatile ihtiyacım vardı. Bilgisayar başından uzun süre kalkamayacağım işlerle meşgul olduğumdan bu tatilin 5 yıldızlı bir otelde havuz başında yine pineklemek olmasını istemediğimden, yeterli zamana ve beni şaşırtacak derecede uyumlu bir yol arkadaşına sahip olmanın avantajını kullanarak Akdeniz'den Ege'ye müthiş bir yol tatili tercih ettim.

 Yakın tarihte gerçekleşecek yurt dışı planlarımızdan önce kendi ülkemizin güzelliklerini, batı sahillerini tam anlamıyla görelim dedim ve başladım araştırmaya. İşte bu blog'u bizim gibi güneybatı - batı sahillerini araçla dolaşmayı düşünen, her sabah farklı bir yerde uyanmak ve çadır tatilinin konforsuzluğuna aldırış etmeyecek alternatif tatil tutkunları için yazmaya karar verdim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder